lørdag den 24. november 2012

Lidt om mig, og hvad jeg laver!

Som sagt kender jeg Niki fra way back, og vi er begge bosat i en lille flække på vestegnen, hvor vi voksede op, en dejlige lang "DSB" tur fra indre KBH. Lige nu nyder jeg et halvt sabbatår, efter jeg blev student i sommers. I februar starter jeg nemlig på MEDICIN studiet på Købenshavns Universitet! Juhhuu 3 års hårdt arbejde betaler sig endelig af :) Indtil jeg starter går jeg og arbejder 3 jobs, for at samle lidt penge ind til studiet, hvilket er rimlig svært at balancere altså med 3 jobs. I fredags skulle jeg så arbejde på mit gamle gymnasium, hvor jeg hjælpe underviser(denne gang i hjertets anatomi og funktion).Bagefter stod det på lidt hurtig spisning(også kaldet fast-food), med en af mine gamle klassekammerater der også underviser med mig. Senere på aftenen havde jeg planlagt en hyggelig Sushi-date med en af mine skønne veninder, der fandt lidt tid til mig mellem læsning og universitetet. Jeg må faktisk indrømme at, jeg savner de lidt stressede tider man kender fra skolen. Det at arbejde udfordre mig ikke rigtigt, så nedtællingen begynder 68 dage TO GO!


Vh Bulle.




Ingen kommentarer: