fredag den 16. november 2012

Band Night


I aften er der "Open Mic Night" på min skole, det har aldrig været der før, så kan ikke en gang fortælle jer om det helt præcist. Ved at der er nogle piger, og selvfølgelig lærer, der har angeret det. Det er nogle elever på skolen der har meldt sig til, og så gælder det egentlig bare om at gribe mikrofonen og give alt hvad man har i så, man fik også mulighed for at melde sit band til, hvis man lå inde med sådan et, og komme og optræde.
Tror det bliver rigtig hyggeligt, og der bliver solgt både kaffe og kage, så glæder mig rigtig meget til bare at tage der over, og hygge sammen med dem fra min klasse. Jeg skal der hen med to piger fra min klasse. Den ene af pigerne og jeg, har bildt den sidste ind at vi har meldt hende til, og sagt at hun skal synge "Gangnam Style" i Græsk remix, hun tror godt nok ikke helt på det, meeeeen, hun er stadig lidt nervøs, fordi hun godt ved vi kunne finde på det.

Jeg regner stærkt med jeg tager mit kamera med, så kan det også være vi begynder at få nogle fine billeder på bloggen. Indtil videre må i nøjes med det fine billede af mikrofonen, som jeg har snuppset fra Google.



Ingen kommentarer: