lørdag den 17. november 2012

Last Night

Var som sagt til "Open Mic Night" på min skole i går, og må indrømme at det var mega hyggeligt! Blev faktisk lidt overrrasket over hvor mange der havde meldt sig til at optræde, og hvor mange der var mødt op.
Havde selvfølgelig taget mit elskelige spejlreflekskamera med, og blev derfor meget hurtigt udråbt til paparazzi fotograf af inspektoren på skolen, ikke fordi det var det jeg havde mest lyst til, da jeg jo egentlig bare var kommet for at hygge med pigerne fra min klasse, men jeg klarede mig igennem det uden at brække noget, så mon ikke jeg klare mig. Pigerne og jeg havde det jo mega hyggeligt alligevel. Vi havde taget både chips, mokaï og cult shaker (eller son of a bitch, om man vil) med, på trods af man ikke må have egne procenter med derind, men man er vel crimerider.
Efter "Open Mic Night" tog vi hjem til mig, selvom det overhovedet ikke var det der var planen til at starte med. Vi sad bare inde på mit værelse og skrålede med på gamle sange, så Jersey Shore maraton, og snakkede om alt og ingenting til langt ud på natten. Aften i går høre helt klart med under kategorien "Vellykket"






 

Ingen kommentarer: